onsdag 5 augusti 2009

Eftermiddag med Patricia

Hej.
Idag har varit en underbar dag.
Idag har det varit fint väder. Det var så att jag inte trodde det fanns en blå himmel under molnen nästan.
Men underbar dag.
Vi skulle gått på bio men patricia var lite halvkass...så vi bestämde innan att vi inte skulle göra det.
Jag låg och läste en halvtimme och väntade på Pat för hon slutade senare än mig.
Så himla skönt att lägga sig bara och läsa en bok i solen.


Vi ligger vid operan i solen.
Oj ser ut som jag har sillisar...haha
Åt en glass på donken och sen satte vi oss på lejontrappan och kikade lite på NY grejer.
Åhhhh nu längtar jag så himla mycket och idag är det 2 veckor kvar.
Patricia berättade lite hur det kommer vara också.

Kika på karta över manhattan.
Det är så himla sjukt stort.
Hon visade att en liten plutt är så himla mkt grejer på i en annan bok.
Att union Square som jag tyckte var litet...så visade hon i en annan bok en massa affärer som låg runt där och finns ju hur mycket som helst.

Dags att dra vidare snart.
Efter lejon trappan gick vi förbi Grill del mundo...eller hur det stavas.
Vi gick in och tog ett glas sangria i solen och delade på lite tacochips och gucamole...
Sangrian var sjukt god idag. Varför dricker man inte det istället för Vin ibland när man är ut.
Efter det så gick vi på en promenad och hamnade på götaplatsen.

Tyckte det var så fint så jag lekte turist, vart inte så fint på kortet dock.


Vi tänkte att nej Maria kan ju hoppa och riktigt vara turist.
Lite svårt att få med mig på kort hoppandes som vanligt.
Men 20 kort senare...och ett snäpp närmare Poseidon (patricia tog en serie kort på en gång)

Jag flyger =)
Vi har så himla roligt jag och Patricia jämt.
Lika tokiga!!! och inte skäms.

Vanliga kortet.
Nu blir det sängen.
Imorn blir det nog bio.
Sommar med Göran eller vad den heter.
Om inte Patricia blir ännu dåligare.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar