tisdag 18 augusti 2009

Tiden går snabbt...

Tiden går snabbt när man har kul och jag kan inte fatta att nu är det bara idag kvar sen åker jag och Pat till sthlm.
Åker med 1742 tåget imorn så sover vi på Arlanda.
Har köpt med oss en flaska vin och ska köpa en chipspåse imorn också så ska vi ligga i sängen och dricka nåt glas vin och äta chips och fira att dagen efter blir det nyc.
Känns så overkligt, men kommer bli så fantastiskt kul.
Hoppas på lite bättre väder bara men det är varmt och skönt och jag är i "the city"

Jag borde börja packa, stryka och ja...slänga mat som blir dåligt och lite sånt...
Allt jag har packat nu när klockan 1937 är ett par stödstumpor, 2 leggins och en behå.
Jag är otrolig. Vet inte vad som hänt med mig...

Nej nu måste jag sluta sitta vid datorn. Bra att man har bossiga vänner. Johanna skrev. Packa nu! Får väl lyda =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar