måndag 10 augusti 2009

Madonna

Jajamen. Hon kom till Göteborg hon.
Var inte så sugen på att gå utanför dörren på söndagen men det gjorde jag.

Kvällen började hemma hos Sofie. Har aldrig varit hemma hos henne så det var skoj.
Härliga vänner hade hon också.
Vi åt tacos så vi blev nästan för mätta och sen bar det av i bilen till Ullevi.
När vi skulle köra in till garaget så öppnade sig himlen...verkligen.
Det var bara på med regnjacka.

När vi kommit in på ullevi så sålde dom så klart platsregngrejer så jag tog en sån för min regnjacka är inte bra...måste köpa en ny, sen rinner ju bara vattnet av jackan och ned på byxorna.
Nåja.

Inget förband, men en DJ som var grym!
Riktig party stämning på ullevi. Jag var nykter men dansade glatt ändå.


Carro


Sofie


Blöta och härliga


=)


Dansanta tjejer



Jag har ätit "glo soppa" till middag tror jag


Nu börjar det ...vilket jubel men här står folk i kors med armarna...hmmm


Wiiiii


Suddigt...nja


En av dom sista låtarna



Nu är det dags att gå hem.
Tack tjejer för en kul kväll och tack Madonna!

1 kommentar:

  1. Tack själv världens bästa Maria. Det får vi snart göra om. Kan dock inte lova om Madonna har möjlighet att komma förbi ;)

    /Sofie

    SvaraRadera