torsdag 6 augusti 2009

Bio

Idag blir det bio.
Sommar med Göran...eller hette den så?
Vi ska på den i alla fall. Ska bli så himla roligt...hoppas den är bra bara.
Idag blir det popcorn. Det är ett måste annars så blir det inte nån biokänsla.
Äter oftast upp dom innan bion börjar också...haha

Håller på att planera in 2 stycken resor till Borlänge också mellan varven här.
Något lugnare nu på förmiddagen. Skönt!

Åh det är så fint väder. Så himla skönt ute.
Nu är det snart lunch så blir det en timme på vår terrass!

Pratade med mina kollegor om Epilering nu på fika rasten när vi satt ute och då så tänkte jag på hur bra det egentligen är. Jag har inte rakat mina ben på en vecka och det är faktiskt mindre hår nu när det växer ut. Så blir det nog bara bättre och bättre.
Katrin kommer på lördag och då är det epilering som gäller igen. Fy stackars mina armhålor...
Sen deo på kvällen...kan inte bli bra...
Dags att köpa en själv kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar