torsdag 29 oktober 2009

Dags att sova

Nu är det dags att sova och jag ska åka till Borlänge imorn!!!

Har halvpackat väskan.
Kommer få lov att ställa mig och diska imorn...nej jag tar tag i det nu...

så...nu ligger disken i blöt iaf.

Har suttit och lyssnat på milow halva kvällen. Älskar en gitarr och sång bara och inte så mkt annat.

Vad har jag gjort annars då..jag har bara jobbat och sen kommit och grejat lite och suttit i soffan.
Ringt hem för 3 gången idag ;) mamma sa att ja nu märks det att du är på väg hem...jag ringer ju alltid så himla mkt när det närmar sig och jag ska hem.

Jag, pappa och syrran ska gå på Leksand - Malmö när jag kommer hem i Januari...bara att hoppas att inte mitt tåg blir försenat bara...då ligger sj illa till...hehe
Nej jag får väl röra på påkarna...
Lägger in några kort sen sofies kalas ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar