torsdag 22 oktober 2009

Ensam

Hej alla,
Jag är inne i nån låg period nu..kanske för att jag ska ha min vecka snart.
Jag brukar aldrig känna av det och det kanske inte ens är det heller men ändå.
Känner att alla är så långt borta.
Saknar mina vänner, saknar min familj!
Nästa vecka så kommer jag till Borlänge.
Jag kommer aldrig låta det gå så här långt tid igen känns det som. Fy 2 månader har det gått sen jag varit hemma nu!

Vart så besviken när jag och en vän bestämt att vi skulle ses imorn och hon svarade nu att jag var välkommen hem till hennes kompis istället.
Fattar inte varför jag vart så besviken, men jag trodde att det var hon och jag som skulle ha en av våra kvällar med film och snask som jag saknat så mycket, men så vart det inte...
Jag kände inte för att ses 3 så jag tackade nej så jag får skylla mig själv men surt ändå.
Vet att hon absolut inte menar något med det och det var kanske en dubbelbokning från hennes sida eller så trodde hon inte att vi skulle köra filmkvällen den här gången.
Skit samma...men ibland måste man bara skriva av sig och då försvinner känslan också...inte direkt långsint =)

Kvällen på Opalen igår var riktigt trevlig.
Vi fick skaldjurs buffé och vi åt den uppe i de nya våningarna.
Inget rum är klart men dom hade dukat upp bord i ett av rummen och vi hade världens utsikt över Göteborg. Var så himla fint.
Men rummen kommer bli grymt fina och det blir en till visning i mars när de ska vara klara...lagom till TUR mässan antar jag =)

Ska sätta mig och lägga in lite låtar på min dator nu från gamla skivor som jag ska sälja i helgen.
Kom till Kommersen om ni inte har nåt att göra.

Stor kram
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar