onsdag 21 oktober 2009

Opalen

Hej hej,
Nya krafter och nu är det Onsdag. 2 jobb dagar kvar...

Ikväll blir det middag på Scandic Opalen och visning av de nya våningarna.
Kommer bli intressant, men de är inte färdiga än men de vill väl visa lite hur det är där uppe.

Sen ska jag hem och kolla vad jag kan slänga iväg på loppis.
Ska lägga in mina cd skivor i datorn...ett evighetsgöra känns det som, men jag vill ju ha låtarna, men inte cd skivorna =)

Så vad tycker ni om min "nya" sida...jag har gjort den lite mer personlig...kan göra mycket mer men orkade inte igår.

Maria Wahlström hjälpe "ärthjärnan" jag och visa hur man lägger in video från Youtube och vanliga videos också...sånt kunde inte jag...är nog den sista som inte vet det men gud så kul. Finns ju hur mkt som helst som jag vill lägga på sidan, men inte allt på en gång.

Bara 1,5 vecka tills jag äntligen är på väg hem till Borlänge för en sväng.

Puss nu måste jag gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar