fredag 23 oktober 2009

Kväll i soffan

Jag ligger i soffan och kollar på idol.

Snart blir det dusch och sen blir det att kolla det sista vad jag ska ha med mig till loppis imorn, får se om jag hittar nåt kul. Sen måste jag få ned alla grejer i påsar och så. Just nu är det bara en äcklig hög tycker jag. Ni kan se på kortet nedanför här. Men en underbart skön kväll i soffan iaf .


En rejäl hög...Får se om jag fåt något sålt. Jag känner ju alltid att nja kanske inte folk kommer köpa något av mina grejer, men jag har både fina och fula grejer så nån köper nog det kanske.
Nej nu blir det dags att ta tag i duschen och sen packa grejerna lite mer riktigt så jag kan bära ut grejerna till bilen också.
Puss

1 kommentar:

  1. Hello,

    Hoppas det gått bra idag och att du fått sålt något. :)

    Kram kram

    SvaraRadera