söndag 4 oktober 2009

Inga kort

Hej.
Ligger här i soffan och är lite trött.
Det som är dumt med att lägga sig så sent är att man sover inte så många timmar för jag går ofta upp samma tid som jag skulle gjort annars om jag sovit hela natten.
Så inatt har jag sovit från halv 6 till 10...men man får väl skylla sig själv.
Jag gick ändå och la mig innan alla åkt hem. Sa till Patricia att hon skulle väcka mig när dom gick sen så att jag kunde låsa dörren.

Hade en rolig kväll tillsammans med Camilla Dalgärde och min Patricia och 3 av Camillas beachvolley kompisar.
Dom var jätte trevliga och roliga.
Var verkligen meningen att jag skulle sitta i soffan bara, men så tyckte Camilla att jag skulle hänga på för hon ville helst inte gå på fest med 3 killar själv..blir ju annat när det är tjejer med.

Jaha jag har iaf bestämt mig för att prova beachvolley. Kan bli skoj att prova något helt annorlunda =)
Blir typ nybörjarkurser i januari tydligen.

Nej nu ska jag ta en promenad till stan...köpa nå gott att äta.

Kramkram

1 kommentar:

  1. hej gumman.. åh beahvolleyboll.. vad kul! berätta hur det går sen.. =D ni verkade ha en galen kväll i helgen. Det har du inte heller berättat.. du hittar mig på msn ;) Kramisar från K

    SvaraRadera