fredag 9 oktober 2009

IKEA

Jag har varit på IKEA idag =)
Jag har ju Kattis bil i helgen. Helt underbart. Kunde ta mig till IKEA utan att kolla på massa bussar.
Jag har knäppt jätte fina kort på ikea grejerna hur allt blev men min telefon vägrar ladda över bilderna till min dator...grrr...

Skulle iaf dit och kolla på en hylla tänkte jag till mitt vardagsrum. Jag har hittat en jag vill ha på ikeas hemsida, men när jag tittade på den idag var den inte alls så fin som jag trott så mina planer ligger lite på is nu.
Men jag köpte ett överkast, lite turkosa handdukar och en turkos matta...(har inte riktigt vant mig än), sen köpte jag finfina blommor till köket, 3 dricksglas som jag istället har som behållare till tops, snoddar etc.

Imorn blir det att åka till Alingsås och umgås med Johanna, Michael, Linda och Sebbe.
Underbar dag och kväll imorn, så jag hoppas på fint väder så man kan promenera lite =)

Puss och kram nu blir det att slappa lite framför tv:n och sen sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar