söndag 11 oktober 2009

Underbar helg

Har haft en jätte skön helg.
Har inte gjort så där jätte mycket.
Fredag vet ni vad jag gjorde ju. Igår var det Johanna dag.
Så himla underbar dag. Åkte dit och åt mat med henne och Michael. Sen drog vi ned på stan och Johanna shoppade.
Sen åkte vi hem till henne och la oss på soffan ett tag och bara slappade och tog det lugnt.
Sen så kom Michael hem och vi började fixa med middagen och lagomt tills maten var klar så kom Linda och Sebbe.
Han kommer passa in i vårt gäng.
Han sa kanske inte så mycket men klart att man blir lite nervös när man ska träffa sin tjejs vänner.
Snart flyttar dom ihop så det är ju dags att jag får träffa honom =).
Men som sagt vi tittade på fotboll och satt och babblade och drack lite vin.
Alla var rätt trötta och det var skönt att alla var på samma nivå.
De åkte hem halv 12 och sen löste jag lite korsord och somnade in gott.

Idag har jag inte gjort mkt.
Åkte hem och tvättade...sen har jag suttit i soffan och kollat på lite film och bara slappat.
Underbart.
Nu är det tv-serier som gäller.

På tisdag blir det Barcelona. Har inte nån susning om vad jag ska ha med mig och jag ska upp så himla tidigt. Tror att taxin hämtar mig typ0450 eller nåt sånt.
Flyget går kl 0635.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar