lördag 10 oktober 2009

Lördag

Hej,
Idag är det lördag! Älskar helg.
Jag blev väckt av några som stod med en magafon utanför här på gatan och skrek nåt...gick upp för att kolla när de inte slutade och det var typ någon möhippa eller något sånt som var på gång.Gick tillbaka till sängen och tog med mig datorn.

Nu ska jag göra lite omelett tänkte jag...får se hur det går och sen ska jag ned till systemet och köpa en flaska vin.
Vidare till Alingås för lite mys på stan och bara hänga med johanna.
Sen på kvällen så kommer Linda och hennes nya kille Sebbe dit. Eller dom har varit tillsammans i 2 månader kanske. De ska flytta ihop nu 1 nov så jag kände att jag ville träffa människan innan ;)
Så det blir lite middag och lite vin och får se om det blir nå singstar sen kanske...ev...

Kör en sleeppover i Alingsås och sen på söndag blir det tillbaka till storstan och tvätta...

Grattis syrran förresten, skrev aldrig det igår här!!!!!
Min kära älskade sötaste syster har fyllt 33 år.
Fatta va man tyckte att det var gammalt när man var mindre. Idag är 33 ingenting.haha
Saknar dig och önskade att jag kunde vara med på ditt kalas men bor man långt bort så gör man.
Nu är det inte jätte långt kvar. 3 veckor tror jag...eller lite mindre för att jag kommer på fredagen.
Längtar!!!
Då blir det hela huset gungar också och så kommer jag träffa Therese också!!!Min härliga Therese!!!

Nej nu ska jag ta och börja fixa med omeletten...har extra ägg om jag misslyckas med den första =)

Stor helg kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar