måndag 26 oktober 2009

Längtar!!!

Hej,
Längtar Längtar Längtar hem!!!
Jag åker vid lunch på fredag.
Åh längtar hem till mamma och bara gå runt hemma i deras lägenhet. Bara vara.
Kommer bli mysigt för fredagen sover jag hemma hos syrran och lördagen då sover syrran hos mamma och pappa också då får hon ta extra sängen =). Söndag har jag själv med mamma och pappa.

Det kanske är svårt för vissa att förstå hur man kan ha sån längtan till sina föräldrar när man är 30 år...snart 31, men vi har en väldigt fin kontakt och vi står varann nära och har alltid gjort.
Sedan drar ju syster min som är en av mina bästa kompisar och hennes 2 små liv...som inte är så små längre =)

Jag har åkt hem en gång i månaden ända sedan jag flyttade och det blir en del resor kan man säga. Nu har det gått 2 månader och det var på tok för länge. Anledningen varför det var så långt tid emellan nu var att jag var så trött på att flänga så jag tog en liten paus och nu har jag bokat upp datum i Januari också. Nu är lusten tillbaka :)
Kommer åka hem när Casper fyller år så jag kommer få vara med på Kalas. Hatar jämt när jag missar sånt, men den här gången passade det utmärkt. Måste bara få ledigt, men det blir nog klart imorgon.

Tänkte att jag skulle lägga in lite kort på barnen och bilder sen i helgen också.

kram

1 kommentar:

  1. Puss, ska bli så kul att ses!!! Ta gärna med springskorna och ta en runda med mig på lördag ;)

    Du är en av mina bästa vänner med syrran, puss igen!

    SvaraRadera