lördag 17 oktober 2009

söta Maja

Fick detta kort av syrran idag.
Maja med sin pärlplatta.

Jätte fint med alla färger.
Maja har tydligen blivit en pyssel-Maja. Sitter ofta och pysslar eller pillar med något.
Tecken på att hon blir äldre också kanske.
Fina lilla Maja.


Jag saknar dom så mycket nu!!!
Jag och syrran satte på webkameran en sväng så jag fick se barnen...och syrran hihi.
Så underbart och charmiga Cappe stal ju showen lite.
Han har inte fattat att telen är på högtalare så när han ska prata så tar han tag i telefonen och ser frågande ut när han hör mig i högtalaren också...
Maja sjöng en massa låtar för mig.
Cappe har nog börjat fatta att jag bor långt borta för varje gång jag pratar med honom så frågar han, jag vill åka till dig ia säger han, eller när får jag åka till dig ia.
Mys barnen.
Igår hade jag värsta saknade dagen.
Saknade verkligen Mamma, pappa och syrran...fy...ibland är man bara så långt bort.
Men idag är det bättre igen och bara 2 veckor kvar tills jag kommer hem.
Åh fick ett mail av mormor här om dagen. Vart så glad. Är ju så dålig att höra av mig så man får lite dåligt samvete, men det var jätte kul att se att jag fått mail när jag kom till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar