torsdag 29 oktober 2009

Kort sen i tisdags

Här kommer lite kort sen i tisdags när vi firade Sofie.

Jag och Kattis
Lidija och Linnéa

Anna och Helena

Sofie och Anna
Jaha då var det klart då.
Nu blir det sängen och sen blir det ett varv sudoku tills ögonen blir trötta och så somnar jag som vanligt på 2 röda.
Just nu bloggar jag på ett nytt ställe som jag aldrig gjort från förrut...nämnligen toaletten.
Haha tycker det är rätt roligt faktiskt, men det är nog för att jag är trött också.
En från Finland har kommit och hälsat på också...ni ser honom nedanför munnen...det måste varit kallt ute för han är röd...
Nej fy vilken dålig humor jag har så här på kvällen..
Lika bra att gå och lägga sig. Har iaf diskat så jag slipper imorn bitti..
Puss och till er i Borlänge...syns i helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar