lördag 3 oktober 2009

Oktoberfest och AW

I torsdags var det dags för Lufthansas oktoberfest.
Vi hade riktigt roligt även om mesta delen av amexfolket som brukar gå stannade hemma.
Vi var nog 5 från amex...menmen vi hade skit roligt.
Patricia tvingades sitta vid oss också...=)så via travel folket tittade lite...menmen

Vi fick så fina hattar på oss...alla skulle ha dom på sig också =)


Lis-marie gjorde sin till en "lilla huset på prärien hatt"



Jag och Patricia med våra hattar...och 100% polyester...haha

Skulle ta en helbild, men det gick så där...


Jag posar och Patricia på toa


Robert körde Cowboy stilen.
Slaveboy, slaveboy...haha


Jag och härliga Ann...inte världens bästa kort men vi hade sååå kul iaf.
Fredag var det dags för Aw efter jobbet med Jossan och gänget från Falkenberg.
Vi var typ 12 pers tror jag som satte oss på first g:s cristal bar.
Det dracks champange, cava, vin, öl.
Jag tog ett glas cava och ett glas vitt sen tackade jag för mig och gick hem och la mig på soffan.
Så skönt!
Men så kul att se Jossan och vi tjattrade glatt...men vi satt inte bredvid varann så jag satt med hennes kompisar och bladdrade och när jag och Jossan skulle på toa sen så tog vi igen det vi missat =)
Nej nu blir det 90210 en liten stund och sen frukost.
Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar