onsdag 30 september 2009

Idol och Greys

Hej,
Nu sitter jag här i soffan som jag har gjort nu i en massa dagar.
Jag är lite trött på det här måste jag säga och mår lite bättre så jag ska nog till jobbet imorn.
Ska bli kul, men konstigt att gå upp på morgonen =). Hoppas jag får sova bra inatt.

Imorn är det lufthansas oktoberfest. Jag är ju alltid med på den, men tror nästan att jag hoppar den imorn och tar det lugnt istället.
Vi får se hur det blir imorn.

Jag köpte inflamationshämmande idag och det hjälpte. Smärtan blev mindre, men är nu tillbaka.
Kunde till och med titta nedåt idag vilket jag inte kunnat gjort på länge nu. Underbart även om jag inte har så fina fötter ;)

Nej nu är det snart Greys. Gissa om jag längtat =)
Älskar när det blir lite mörkare och så får man sitta och titta på tv och inte ha panik för att det är fint väder ute.

Fram med näsduken snart börjar det!

Åh när jag flyttade till Alingsås nu sista gången så hade jag och Johanna våra greys kvällar.
Johanna satt med block och penna i soffan hemma hos M och var beredd att skriva upp fina repliker och jag satt med tårar i ögonen och försökte få dom att hålla sig i ögonen.
Mysiga kvällar var det!

Kram

1 kommentar:

  1. Åh det var verkligen mysiga kvällar. Måste hitta nån kväll framöver då jag kommer ner och övernattar. Synd att onsdagar är en riktigt kass dag för mig. :/ Hade ju passat bra med Greys annars. :)

    Kram J.

    SvaraRadera