lördag 19 september 2009

Saknar mina vänner

Saknar mina vänner idag.
Inte av någon speciell anledning men saknar dom!

Linda kommer flytta till Linköping, frågan är bara när.
Hon har träffat en kille och ska flytta till honom. Hon kommer nog flytta 1 november.
Känns lite jobbigt att hon också flyttar men det är ju inte så långt och hon har bil och kan komma och hälsa på massor. Träffas ju inte så ofta ändå.
Har inte hunnit träffa honom än men det ska vi fixa innan hon flyttar!
Men jag är jätte glad för hennes skull!!! Hon är kär och lycklig och klart hon ska satsa...lång distans är aldrig kul!
Men jag kommer sakna henne!

Kristin är så långt bort. Massssa mil bort...Men får se henne snart när jag ska upp och hälsa på.
Men som sagt vi "pratar" nästan varje dag så det är inte så annorlunda än förrut...bara att datorn är lite längre bort än innan =)
Men saknar henne med...

Johanna finns kvar!
Hon bor i sin lägenhet med M och jag älskar att komma och hälsa på dom fastän det är inte så ofta... Det är så fridfullt och man känner sig alltid så välkommen när man är där.
Underbart!
Vi ska fika på måndag med Jossan. Var så länge sen jag såg Johanna så hon kan hänga på!
Saknar henne med, men vi får bli bättre på att träffas oftare!

Jossan,
Vi har blivit duktigare på att bestämma träffar när vi ses. Nu detta halvåret är det faktiskt en gång i månaden typ...nu blir det ännu mer frekvent med kurser i GBG, ladies night, AW och Winnerbäck.
Så härligt att vi fortfarande är så nära vänner och hon är bara så underbar.
Nu är det typ 6 år sen vi träffades eller nåt sånt.

Patricia min lilla pärla.
Om det inte vore för henne så skulle jag känna mig lite ensam i storstan.
Men så himla kul att vi började umgås där förra året eller hur det var. Vi träffade ju i skolan men umgicks inte så mycket då. Sen var det Warszawa och sen ett år senare så umgicks vi...Singlarna i stan.Underbart!
Kunde gått ut med Patricia idag men jag orkar inte.
Ska kanske höra om det blir promenix med henne imorn kanske.

Tittade på kort idag också och såg mig och Therese. Hon är verkligen på tok för långt bort och när jag kommer hem till Borlänge har jag alltid fullspäckat schema och hinner inte ses så ofta.
Men åh jag saknar verkligen henne och vår nära vänskap.
Blir annat när man bor borta, men jag måste bli bättre på att höra av mig också.
Blir ofta nåt inlägg på facebook. Men bättre ett inlägg där än inget alls =)
Men saknar dig Therese.
Ha så kul på kryssningen.

Lite jobbigt när man känner att man inte har någon ork. Känner bara för att sitta och uggla i min lägenhet.
Nästa vecka blir det mer energi och en spralligare Maria =)

Puss och snart blir det godnatt kanske

3 kommentarer:

  1. Hej min älskade vän!!
    Du ska veta hur underbar du är som vän!
    Ses snart... Puss o natti

    SvaraRadera
  2. Kommentaren kom från FBG...... : )

    SvaraRadera
  3. Sötis!
    Snart syns vi. Kul det ska bli imorn.
    Puss

    SvaraRadera