tisdag 15 september 2009

hudkonsultation

ojojoj Kristin gjorde ett hudtest på mig med en massa frågor.
Kan ärligt säga att inte hon dog när jag berättade svaren..hahaha
Jag tvättar mig med kallt vatten och tvål, använder inte nån rengöring och ingen peeling. Jag använder nivea i ansiktet...och sover med smink ganska ofta.
Nu sover ja i all fall med ID smink så nåt bra har jag i alla fall lärt mig.

Hoppas Kristin inte ser min bild som jag la upp för några dagar sen...

Hon är verkligen skit duktig och nu ska jag bannemig ta mig i kragen och köpa bra produkter.
Älskar att lägga mig och känna mig fräsch...som man gör när man gjort typ alla 3 steg...bara det att jag blir så slö och så har man inte nåt som är riktigt bra heller.
Kristin sa massa grejer jag kan tänka på och gav mig lite tips som man kanske inte tänker på.
Vart rätt imponerad när hon pratar om vad som hände och hur man kan förebygga och vi borde göra så här och blabla...jag satt mest och var stolt över var mkt hon kunde!

Nej nu blir det sängen...
Får se om det blir Dubai bokat imorn...Risken finns
Hittat ett jätte fint hotell...5 stjärnigt och alldeles vid stranden...inte färdigbyggt än...ska bli klart december 09...vågar vi chansa!!!

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar