söndag 20 september 2009

Bilder från i helgen.

Hej hallå,
Vi börjar med fredagen.
Efter jobbet så skyndade vi oss så att vi skulle hinna åka 3 attraktioner.

Vi började med bergbanan som är så sjukt härlig...förrutom uppför. Jag mår alltid lika dåligt när man åker upp...

Vi fortsatte med en "flumrider" haha.


Inte snyggaste kortet...men vi är snart på väg upp i backen =)


Lyckliga!
Robert vart mest blöt =)


Gick runt och funderade på vad den sista grejen skulle bli.


Självporträtt när vi stod och väntade på att praktikanten Robert skulle prata färdigt.

Sedan vart det Balder. Åh va man får ont i magen när man ska åka dom här grejerna =)
Men gud va jag skrattade...älskar Liseberg. Blir 10 år på nytt.

Sedan bar det iväg till värdshuset på lite gratis middag med vin och bubbel.


Förrätten på härliga glas tallrikar.


Klockan har blivit 20 och nu börjar Håkan Hellström snart.
Fönstret öppet så vi skulle höra bra =)

Patricia och Karin.


Jag och Anna


Huvudrätten. Hasselbackspotatis, kyckling och kantarellsås med lite grönt.


Var hur mycket fok som helst och världens stämning och vi satt väldigt bra kan jag säga.
Sen hem och sov. Jag var så sjukt trött.
Dagen efter så var det dags för bio. Flickan som lekte med elden, men jag började med en lunch på Stieinbrenner och nyqvist???
Patricias idé att vi skulle äta där för dom har en stor tårtbuffé och hon vet att jag älskar typ tårtbakelser =)

Patricia åt Paj


Jag åt soppa. Den ser inte ut mkt för världen men den var riktigt god.
Kunde inte med att ta kort på tårtbuffén eftersom det var folk där hela tiden så det blir kort på en mindre fin uppläggning av mina tårtbitar =)

Jag gillar de rosa tårtorna med hallongrädde =)

Ja jag blir då inte gift i alla fall om man går på tårbitarna ...haha
Filmen sen var hur bra som helst.
Älskar stieg Larsson böckerna och filmerna.
Åhhh vill verkligen se den sista nu.
Nu ska jag fixa till mig för jag och Patricia ska på bio...
Har blivit mkt sånt nu men men det är ju tråkigt väder idag.
Kram












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar