söndag 13 september 2009

seg söndag framför tv:n

Idag har jag inte heller gjort nåt.
Tog en tur ned till stan och bokade lite biljetter åt mamma och syrran till Göteborg.
Billigare och smidigare att boka genom Stina. Dessutom så kan man ha biljetterna preliminärti 4 dagar. Perfekt!
Gillar att sj börjat med personliga biljetter. Då kan man inte köpa upp alla 88 kronors biljetter och sen sälja vidare.
Nu bokade jag 2 vuxna och 1 barn för 176 kronor enkelresa till Göteborg. Inte dumt alls.
Får se vad det blir för pris på hemresan som jag ska boka om 2 dagar =)

Pratade med syrrans sköningar också idag. Åh saknar dom men jag får hålla mig i en månad till lite drygt sen kommer jag.
Hur ska det gå att vara utan dom i 2 månader...=(



Gott godis från 4-gott.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar