onsdag 30 september 2009

Varför försvinner aldrig smärtan

Jag är så trött på det här nu.
Orkar inte med att ha ont. Orkar inte med den här berg och dal banan av dagar som känns bättre och nästa dag så är det sämre igen...
Kan inte bara saker och ting fungera...
Gillade inte min kiropraktor som jag hade innan så nu har jag bytt...Vilken djungel detta är...
Massageterapeuter, kiropraktorer, osteopater, naprapater¨

Kör osteopat nu...ett ställe där en av kristins lärare jobbar på så jag tror att det är ett bra. Han kändes medelålders och har säkert jobbat med detta länge. Jag känner mig trygg.

Så jobbigt när man känner att inget hjälper.
Ska på apoteket snart och köpa lite inflamationshämmande också får se om det hjälper.

Kram

2 kommentarer:

  1. Åh fy vad tråkigt gumman att det inte blir bättre. Jag skickar över en kram som kanske hjälper. ;)

    SvaraRadera
  2. Tack vännen=) det värmer.
    Köpte lite inflamationshämmande idag får se om det hjälper.
    Puss

    SvaraRadera