onsdag 2 september 2009

Scandic och gothia

Hej alla,
Jag har varit dålig med uppdatering men har haft fullt upp och trött...

Idag har jag mest jobbat häcken av mig. Shit va det är mycket på jobbet nu. Himla skoj i och för sig.
Efter jobbet så skyndade jag mig hem och tvättade så jag skulle hinna tvätta 2 maskiner innan det var dags för den andra att tvätta.
Men sen när jag hämtade sista tvätten som hade torkat var det inte nån som börjat tvätta än...det är väl typiskt när man ska skynda sig för att man ska hinna.jaja skit samma.

Mamma och mormor åkte till Turkiet idag och det var 30 grader fortfarande när kl var 18 så dom har det nog bra.
Hoppas dom inte får nån konstig magbakterie bara som de fick när de var utomlands sist.
Men dom kommer nog ha det hur bra som helst och bara slappa och sola och bada.

Imorn så är det Scandic partaj. Det är typ sällskapsresan tema eller bara semester tema. Ska nog köra en klänning och ett par flippisar kanske.
Skönt..men jag fick skavsår förra gången jag hade dom så jag hoppas att jag klarar mig...=)

På lördag är det High heels fest. Ska bli så kul att få göra sig jätte fin och ha på sig klackisarna.
Sen ska jag och Jossan bo på Gothia på kvällen. Ska bli så skönt och sen ska vi upp och äta frulle...mysigt. vi ska då alltid lyxa till det...haha

Nu blir det snart sängen. Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar