onsdag 9 september 2009

Tråkigt liv

Har en liten off dag idag. Det får väl alla ha iof men har inte dom så ofta...

Är lite trött på mitt liv här i Göteborg för tillfället.
Jag ska inte klaga egentligen.
Jag har mitt drömjobb och en lägenhet som är jätte fin. Underbara vänner, men det som jag inte har är en familj nära mig och så klart en egen familj...eller början till.
Mina vänner tycker att jag har allt förrutom en kille men att det kommer så jag ska ha kul innan.
Själv känner man lite frustration att det aldrig blir nåt av nåt och jag är så redo för att träffa någon. Redo för att bli kär.
Känns inte som vännerna som har någon vet frustrationen riktigt...

Jag är lite rastlös nu känner jag. Tycker mitt liv är lite tråkigt just nu och det enda som är roligt är jobbet...
När jag kommer hem är det till att sätta sig i soffan för jag är så trött...sen blir jag nästan sittandes där. Hade tänkt att jag skulle träna och få lite insperation till det men nej då är man på gränsen till att någonting bryter ut...är trött och lite seg i kroppen, täpt i näsan när jag ska sova och hostar lite...svininfluensa på gång kanske?

Det är mörkt ute när kl är 20. Sommaren är förbi.
Iof kanske detta kan komma nu när man precis har kommit hem från en semester och inte har något annat bokat.

Bokade resa till Jossan och Kamilla i helgen. De ska till New York.
Så himla kul att kunna hjälpa till så att det blir bra, men jag blir alltid så himla nervös att nåt blir fel när jag bokar till vänner osv. Sen sitter man och bokar till okända personer och det är inte ofta det blir något fel.

Jag undersöker lite möjligheter att göra något kul...får se om det blir något av det hela.
Berättar mer om det en annan gång.
Nu snart är det idol...lite kul att se alla göra bort sig och se alla som är så duktiga!

Stor kram.

1 kommentar:

  1. Alla får vi ha dåliga dagar, och jag förstår dig verkligen. Men man kan inte göra så mycket annat än att kämpa vidare. puss love you

    SvaraRadera