onsdag 23 september 2009

Grattis Mikaaaaal

Hej,
Jag ringde Johanna för ett tag sen och fick prata lite med Mikael för Johanna var inte hemma. Han är så himla rolig och jag gillar att man kan prata lite med ens vänners killar utan att man tycker det är jobbigt... iaf sen la vi på och Johanna ringde upp mig när hon kom hem.
Sen började hon och prata om kalas i helgen osv... Då fyller ju Mikael år idag.
Så jag sa till Johanna att nej men få jag prata med M igen...så jag fick sjunga lite för honom.
Hade ju inte nån aning om att han fyllde och som han sa...det är ju inte något man säger bara så där. Lite roligt att man bara inte har en aning om det och så pratar man med den personen som fyller år.
Men jag gillar M:s idé att man bara blir yngre. Nu när man fyller år efter 30 så blir man bara yngre. Jaha så jag blir 29 år iår istället =). Toppen.

Kände att jag saknade Johanna lite. Man pratar mest på msn och skriver till varann, men man ringer int så ofta till varann...så nu kände jag att jag ville prata och inte skriva...men hon är busy min Johanna=).
Nu har jag fått min Johanna dos så nu kan jag sova gott...haha

Natti natti

2 kommentarer:

  1. Åh gumman du är underbar. Måste bli ändring så vi träffas mer igen. Fasen vi har ju nära till varann. :) Men upptagen är ju jag ju en del fast...det är bara en dålig ursäkt så bort med den. :)
    M hälsar att det var längesen vi fick vår Maria dos. Och så tackar han för sången. :)
    Kram J.

    SvaraRadera
  2. Maria dosen kommer snart. Söta ni är =)Länge sen jag fick min Nildén dos också hihi.

    Jepp vi får styra upp nåt men Aw den 2 okt...jag kommer vara lite mör efter oktoberfesten menmen...hehe det löser sig. puss

    SvaraRadera