lördag 12 september 2009

Maria på morgonen

Godmorgon

Skönt med Lördag!!!
Jag hade en rolig kväll igår med Olof och gänget.
Vi var på rockbaren..men dit går jag inte igen för det var inte min musik alls och tjejtoan där nere var så äcklig att jag höll på att gå åt och tänkte att nej jag får hålla mig helt enkelt. Då kom vakten...det finns en till toalett på övervåningen och den var superfräsh.
Iof var det bättre musik på övervåningen också..men där var jag knappt.
Nej så gick vi till Deep...det var verkligen inte mkt folk där. Man är van på lördagar då det är massor...menmen...

Idag blir det inte mycket gjort...eller har jag tvättid idag kanske?

Patricia är ute och plockar svamp. Hon ville gå ut så vi får se vad jag känner för när klockan är kväller.

Skrattade åt mig själv när jag såg mig i spegeln...haha
Jag tvättar ju aldrig av mig sminket nästan när jag ska sova.
Vaknade upp så här så här snygg.


Maskaran på halva ögonen..och även under ögonen..ser ut som jag har mega ringar runt ögonen.
Nej Maria skärpning. Nu får du faktiskt gå och köpa ansiktsgrejer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar