fredag 18 september 2009

Liseberg

Halloj,

Ursäkta den dåliga uppdateringen men jag är så trött när jag kommer hem så jag brukar bara titta på tv eller nån film och bara gå runt.
Vet inte om det är stressen på jobbet eller att det är mörkt ute som gör det.

Idag ska jag iaf göra något efter jobbet.
Vi ska på en jobb grej på liseberg. Vi ska få gratis inträde, 3 åkbiljetter, mat och vin och se på Håkan hellström på balkongen istället för att stå där nere.
Ska bli skoj.

Har tagit en massage på jobbet idag. Massage tjejen var här idag så jag tänkte att nej nu får jag unna mig...Jag är ju så stel och har knutar i ryggen så man är så dum när man låter bli. 200 kronor kostar det och det får det väl vara värt.
Var jätte skönt, men jag tycker hon är lite mesig...menmen...får väl hålla tillgodo med henne tills Kristin masserar mig ;)

Annars blir det en lugn helg.
I morn ska jag och Hanna gå på bio. Ska bli så kul!!!
Äntligen har flickan som lekte med elden premiär!!! Man ha ju längtat till den här filmen direkt efter den förra. Men alla som läst böckerna vet ju hur spännande den andra boken slutar...så jag gissar att jag blir frustrerad och vill se den 3:e filmen direkt...haha

Nej nu kör vi sista rycket med bokningar!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar