fredag 11 september 2009

Jag mår fint

Hej,

Ville bara säga att jag mår fint.
Alla har vi våra depp dagar och min var i förrgår. Efter man skrivit av sig mår man bra igen =)
Det är fint väder solen skiner och jag har planerat en resa till Sthlm och ska handla lite julklappar med tjejerna.
Mysigt Mysigt Mysigt.

Det är lite trist att det är så mörkt kl 2015 typ...men vi går mot mörkare tider och då får vi tända massa ljus...det gillar jag!

Igår gick jag på bio med Monica. Vi såg Beck. Hade tänkt inglorious bastards men den gick bara kl 2110 så vi hoppade den.
Beck tyckte jag var riktigt bra faktiskt. Lite förvånad för jag trodde inte att den skulle vara bra den här gången...fråga mig inte varför haha.

Idag så är det bio igen men denna gången med Patricia och Madde.
Jag har verkligen väntat på den här filmen...Ugly truth.
Det är en riktigt sliskig Maria film.
En mys kärleksfilm. Den fick bara 2 bollar i Metro så då är den nog en film jag gillar och en film Patricia inte kommer gilla.
Det är nämnligen lite roligt. Jag och Patricia har inte samma smak med filmer.
Alla dom som får bra betyg i tidningarna gillar inte jag men Patricia och alla som får dålig kritik gillar jag men inte Patricia....så vi får välja lite mitt i mellan film.

Oj nu kom jag och tänka på mittnytt... det är det vi har i dalarna när ni här nere har västnytt...haha
Oj humorn är tillbaka!

Puss och kram från en GLAD Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar