torsdag 24 september 2009

Nackspärr igen...

Jaha då har man nackspärr igen.
Sitter här med voltarenkräm på mig och en sjal runt halsen...
Nej vägrar ha det här nu. Ska till Falkenberg i helgen och jag åker vilket som så det får ta och gå över snart.
Men är väldigt stel idag och tycker lite synd om mig själv idag, men det är inte lika farligt som förra gången.
Min gulliga kollega Anna Karin har smörjt in mig med Voltaren så himla sött av henne.

Lunchade med Katrin idag. Åt på jensens böffehus. Jätte gott.

Nej jag vill bara hem och lägga mig på soffan.
Har gett bort biljetter till virus i bataljonen idag till en kollega som ska gå.
Orkar inte med det idag. Ska pallra mig ned till korsvägen vid 1830 och ge henne biljetterna.

Nej nu får dagen gå lite snabbare...
Krammmmmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar