fredag 4 september 2009

Scandicfest

Hej,
Gårdagen var så himla rolig.
Vi var på fest med Scandic på Crown och de gick med massa suntrip grejer på sig och hade gjort om Crown till crownbodega...
Classe Möllberg stod för lite show/underhållning och Kurt-erik holmqvist.
Tänkte bara på classes frukost klubb och go´morron sverige...haha
Det var inte många som hade hört talas som Classes frukost klubb.
Givetvis lite senare på kvällen så tog jag kort på oss och Classe.

Men det var middag och sangria...jätte god sangria...
Sedan var det lite "skattjakt" och sen var det dans till tre drag. Dom är så himla bra och det blir ett himla drag när de sätter igång =)

När det var dags att gå hem, eller strax innan så pratade vi med 2 flygkaptener från Austrian som skulle ligga över.
Var lite kul och jag passade på att fråga om de får en liten kick när de ska lyfta, eller om det bara är jobb...och det är bara jobb. Det är inget speciellt.
När vi skulle gå så gick de upp till rummet och när han som jag stod och pratade med drog på sig sin kaptensjacka så fick jag prova den...haha så himla typiskt mig=)
Han sa att den passade, men nej det gjorde den inte...och vilka axelvaddar...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar