måndag 7 september 2009

Helgen i bilder

Då var det mer bilder =)

Jossan kom till mig i fredags och var sugen på ett glas vin innan vi åkte hem. Eftersom det vart sangria för mig dagen innan så kände jag lite att nja..men bubbel är ok...


Så det blev ett glas vin och lite bubbel på First hotel g.
Bubbel kostar 39 kr glaset och även vinet.


Liseberg...och utsikt från vårt rum på gothia.
Lyx brudarna är i gång igen...
Både linda, jossan och Katrin skulle sova hos mig var det tänkt och då kände jag att men vi kan väl ta in på hotell och Jossan är inte sen på att tacka nej.


Jossan i fönstret på toa och tydligen jag i spegeln också...
Fräsha rum var det.


Badrummet. Fräsht med.


Sköna täcken och kuddar också!


När vi gjort iordning oss så tog vi bussen upp till mig. Orkade ej gå uppför backen i högklackat...haha

Kort som tagits utan att jag varit med =)
Linda.


Katrin


Det ser väldigt lugnt och städat ut.


Jag och Kattis.


Hanna tar i


Lisa med


Nu är det dags att gå ut


Nu är det snart dags att gå hem...efter några timmar ute.
Vi ser fortfarande pigga och glada ut.

Ljushuvudet Maria =)
Hej svejs

1 kommentar:

  1. Åh nu känns det ännu mer surt att jag inte kunde vara med. :(

    Men men...det får bli en annan gång helt enkelt. :)

    J.

    SvaraRadera