måndag 28 september 2009

synd om mig

Hej,
Här ligger jag i min soffa och har svin tråkigt och tycker synd om mig.
Jaha då är man inne på 5 dagen på sin nackspärr eller vad det nu är.
Jag är så less för igår och idag har jag svin ont verkligen.
Ringde runt till endel osteopater och sen svarade en..många har telefonsvarare...
Han var både Osteopat och kiropraktor så jag tänkte att det blir nog bra och han hade en tid 1,5 timme senare det var ett återbud. Så skönt.
Men han knäckte mest. Gjorde inte så mycket mer...men jäklans vad det knakade.
Usch va äckligt det låter. Men nåt bra var det nog för när jag gick från han så kände jag mig lite rörligare och sen kunde jag sitta normalt på bussen och spårvagnen utan att hålla på att dö...

Men....
Nu ligger jag här i soffan och har nästan lika ont som innan..
Känns som miljoner knivar och elektriska stötar som far igenom nacken/axeln när jag ska vända mig om eller resa mig upp.
Jag har blivit bäst på att rulla ur sängen...haha


Ynkliga Maria...Vill bara att det ska sluta göra ont nu.
Linda en gammal klasskompis tipsade om en bra osteopat, dom knäcker nog inte så mkt som en kiropraktor...kanske ska sikta på det imorn om jag mår så här.

Ska in till jobbet på en fotografering först. Ska fotografera gruppen 07.45 imorn =)
Ursäkta om jag är lite tråkig och inte skriver mkt men men...jag gör inte så mycket än att ligger så här..ändrar ställning lite då och då.
Kanske ska slå på stort och hyra film och sen ta mig ett varmt bad...
Det tror jag på!
Saknar mamma och pappa nu...hade varit skönt att ligga hemma och bli lite ompysslad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar