lördag 17 oktober 2009

Underbara dag

Jag gick upp och tänkte att jag skulle träna, men hoppade det eftersom jag fastnade i telen med Jossan.
Sen sa Patricia den strålande idén att vi skulle ta en prommenad på typ en timme.
Ja visst sa jag och vi pallrade oss ut i fina vädret!







En timmes promenad var 3,5 timme. Fattar inte vart vi gick. Jag var hemma halv 4 i alla fall.
Var hos Henrik Ragnmark en sväng och kikade in hans nya lägenhet, så det vart nog bara 3 timmar promenad.
Jag hade lovat Patricia att vi skulle gå till Olskroken och sen skulle jag gå hem.
Så helt plötsligt så fick jag en halvtimme extra att gå...men vad gör det i det fina vädret.
Vi stannade och knäppte lite kort också =)
Nu blir det till Heaven 23 antagligen för att ta ett glas vin med jossan och Lisa som varit på Ladies night. Sen blir det sängen.
kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar