tisdag 8 december 2009

Almost done

Godkväll.

Då är det strax dags för sängen igen.
Jag är så gott som klar, ska bara renskriva mina anteckningar.
Har varit intensiva dagar men lärt sig jätte mycket och det är väldigt roligt!
Vi är ett gott gäng!!!
Fick jätte bra feedback idag och tydligen är jag väldigt bra på att sälja in saker, pratar bra engelska och är skön och lyssna på. Det är ju bra =). Förbättring. Bli bättre på att få med hela gruppen i kursen och att det inte bara är jag som står och pratar.
Går som sagt fint med engelskan, så inga problem där. Det är lite kul att prata så mycket engelska som vi gör.
Mycket hemarbete eftersom man ska anpassa kursen efter dagarna man gått men jag tror vi har fixat detta rätt bra.

Imorn ska jag checka ut från detta underbara hotell.
Är urfina rum och tysta och lugna och man hör inget än lite sus från Air conditionen. Jätte gulliga i receptionen och fantastiska sängar =)

Jag har träffat David en liten stund idag så vi har sagt hej, så det är därför jag ligger lite efter.
Var jätte kul att ses, var ett tag sen nu om man säger så.

Ha en skön sömn så ska jag också knoppa in snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar