torsdag 3 december 2009

Snart sängen

Idag kände jag mig piggare och fräshare. Fortfarande väldigt öm vid svinsprutan, men skit samma.


Älskar att vi är i nordstan och jobbar för nu när man går ut från jobbet så har idol nån variant utanför. Idag var det Eddie, Rabi och Mariette som var där.
Mysigt att ta lite av lunchen att vara på en liten konsert=)


Är snart klar med vad jag ska prata om med mitt 3:e presentation.
Jag börjar blir lite nervös. Måste komma ihåg att boka taxi till tåget imorn.


Va kul det ska bli men samtidigt krävande och nervöst.


Sen ska jag träffa Kristin nån dag och även David om han får nån minut över...busy den mannen.

Nu ska jag fixa till lite här och sen ska jag kanske komma i säng i tid.


Om en vecka kommer mamma, syrran och Maja hit...wiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar