tisdag 29 december 2009

Nyår

Hej och hallå,
Jag är trött och lite ont i huvudet idag, kanske för att jag inte har sovit så mycket inatt...somnade väl vid 1 tror jag. Får lägga mig i tid idag.
Idag har jag handlat skor och strumpbyxor, örhängen också...får se om jag ska ha dom på nyår. Skulle behöva något nytt halsband också...får se om jag hittar nå fint.
Skorna håller jag på att gå in nu. Stackars lilla fot som ska ha dom här skorna på sig...hehe

Ska lägga över lite kort ikväll från min kamera så ni får se lite vad jag pysslat med förrutom julafton. Om ni vill...=)

Nej nu blir det att blicka framåt på nyår.
Hem och packa idag! Känns som jag bara åker runt med min väska...haha men det blir nog bättre snart.
Jag har bokat tillbaka nyårsdagen...billig biljett så i värsta fall kan jag köpa en ny om jag vill stanna lite.
Jossan vill väl umgås med Stefan själv också kanske.
Så glad att dom är tillsammans igen!!! Passar sjukt bra ihop och det var på tiden Stefan att du tog ditt förnuft till fånga..=)

Kramar till er!

1 kommentar:

  1. Va fin du är min vän!
    Tack för en jätte lyckad fest!!
    KRAM

    SvaraRadera