torsdag 17 december 2009

snorig och fryser =)

Då sitter man i soffan och är trött och mätt.
Glöggkvällen vart jätte lyckad och vi hade beställt mackor från smakverket som är åhlensrestaurangen i nordstan.
Dom gjorde hur goa mackor som helst. Vi fick lite för många också men han sa "ät upp mackorna ni så gör jag nya imorgon" Verkligen gulligt.
Har precis suttit och tittat på bonde söker fru. Gud va man tycker saker och ting är pinsamt när man tittar på det. Hon tjejen som är med verkar urgullig och dom verkar sååå kära vilket är underbart att se.
Nu sitter jag i soffan och ska nog ta en dusch för att värma upp mig lite.
Sitter i soffan med mössa =)

ok lite svart runt ögonen också...haha som vanligt

Lagade mitt armband imorse. Vet inte om det syns så bra men love it.

Nej nu blir det snart sängen. Får se om jag orkar vara uppe tills Tiger Woods kiss and tell grejen. Jag och skvaller...jag vet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar