onsdag 16 december 2009

Lugna gatan

Nu börjar det vara lugnt på jobbet så här innan jul. Är det alltid och det är lite skönt att inte vara superstressad när man ska iväg sen.
Mindre än en vecka kvar innan jag ska åka hem. Underbart!!!
Jag kommer vara hemma 6 dagar så nu ska jag passa på att umgås massor =)

Åh va jag älskar att kliva upp på morgonen och sätta på ljusstakarna och titta på morgontv...dvs "vakna med the voice".

Igår var henke hemma hos mig och vi kikade på film. Tittade på en jätte bra film, men kommer inte ihåg vad den hette...hehe
Han hade köpt med sig sushi som vi smaskade på och jag hade köpt film och godis.
Skön kväll.
Efter han åkte tog jag tag och skördade lite på min farmtown "facebook".
Herregud vad jag har blivit biten av det då...haha lugnar nog mig snart.

Idag ska jag träffa Sofie för lite mat på manana så lite tapas ikväll =). Vi fick lov att träffas lite innan jul...

Imorn blir det glöggkväll här på kontoret med lite snittar och glögg. Hoppas att allt klaffar...när det är vi som håller i det.

Nej nu ska jag ta en liten fika här.

kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar