fredag 11 december 2009

snart helg

Hej hej,

Nu är det bara 3,5 timmar kvar och sen är det helg.
Idag blir det hem till Mira för att fira Katrin. Måste hem emellan bara och sen bär det iväg.
Jag kommer nog inte gå ut men lite vin och snack blir det.

Har börjar lugnat ned sig lite på jobbet nu när det börjar närma sig jul.

Nästa vecka så kommer vi få feedback ifrån Wendy, hon som höll kursen i sthlm.
Ska bli kul att se vad hon har och säga och hur vi kommer fortsätta med detta. När vi ska hålla utbilning osv.
Utbildningen är från typ 9-15 som vi ska hålla så det är rätt lång kurs. Hoppas vi får vara 2 stycken nu också som de har varit hittils.

I morgon så kommer mamma, syrran och Maja!!!
Sötisen Maja frågade för ett tag sen...Ia ska vi titta på fiskarna som vi gjorde sist jag var hos dig? Jag fattade ju nada vad hon menade, men sen trillade polletten ned och det är klart att hon menade Universeum.
Kommer säkert bli en hektisk helg. De åker på måndag morgon till Borlänge sen.
Åh kommer bli så kul, och sen är det bara en vecka kvar och då kommer jag hem och blir hemma i nästan en vecka. ska bli urskönt och mysigt med jul.

Ska hämta barnen på dagis också =) det gillar jag. Nu var det rätt längesen jag gjorde det men gud så mysigt.

Får städa lite hemma imorn bitti för jag har inte hunnit riktigt.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar