söndag 20 december 2009

Frukost mys och målning

Gillar frukost när man är ledig. Idag vart det frukost kl 11.30
Jag gick upp och städade och diskade innn frukost =)

Efter frukost bar det iväg till Maxi och köpte lite färg för nu har jag tröttnat på färgen i köket ;)
Tänkte måla om farfars hemmagjorda databord. Kan ha den i köket som lite förvaring.
Så här såg den ut innan och så här såg den ut efter.
Ska måla den en gång till men här ser ni hur den blir och se ut.


Jag är ju inte den som är världens bästa målare och jag får alltid färg lite överallt...jag hade oljefärg idag...och ja det var inte lätt att få bort...men lite aceton senare så är jag ok igen.

Men nu funderar jag på om jag inte ska ta köksbordet också när jag ändå igång. Kommer nog inte hinna med stolarna idag men det får jag ta efter jul.

Kram



2 kommentarer:

  1. NICE :) Ta köksbordet när du ändå är på g ;) Kramis från sissan

    SvaraRadera
  2. jajamen det står på tur=)
    Ska bara äta först...får se om jag hinner stolarna också

    SvaraRadera