måndag 7 december 2009

Klar

Idag har det varit en intensiv dag.
Jag har inte hunnit göra mkt annat än bara "plugga".
Vi hade kurs hela dagen och den drog ut på tiden och vi var klara 1730.
Sen promenerade vi tillbaka till hotellet och checkade in, sen åt vi och sen upp till rummet och göra färdig presentationen för imorgon med alla nya grejer som de ville att vi skulle ha med.

Mitt föredrag om sas incheckning gick bra, men blev så nervös så jag tittade mkt innantill i papperen. Men de tyckte att jag såg säker ut och pratade bra engelska. De sa att mitt blad jag hade med info...vet inte vad det heter på svenska men Flipchart papperet var väldigt bra. Det negativa var att jag hade för mkt information och borde gjort mer flipcharts eller powerpoint.

Imorn så har jag powerpoint presentation och det kändes faktiskt rätt bra och jag har ramat in det hela bra tycker jag. Så vi får se vad jag får för feedback imorn.

Nu är kl 24 snart och jag ska borsta tänderna och lägga mig.

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar