torsdag 17 december 2009

Snö?

Hallå
Ursäkta men vad hände med snön som skulle komma hit.
Först skulle det komma snö och sen skulle det bli kallt!
Snöat har det gjort, men tydligen inte tillräckligt för att det ska lägga sig.
På vissa ställen har det kommit pytte snö och ligger typ lite fläckvis.
Kallt har det blivit så nu är det säkert kört med snö...

Hoppas snön håller sig i Borlänge så att vi får en vit jul!
Härligt om jag och syrran kunde ta vår obligatoriska vinterpromenad runt lunch.
Gud va mysigt.
Nu är det 1 vecka till jul!!! Längtar och bara 5 dagar innan jag ska åka hem.
Har inte fått nån julstämning än så måste lyssna på lite julmusik + köpa julklapp åt farfar. Den är redan klar så det är bara att handla den.

Nej nu vill jag åka hem.
Får se om jag kommer åka hem till Johanna på lördag eller hur det blir.
Just det...måste ju skicka mormors julkort...oj det har jag glömt.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar