lördag 5 december 2009

Sthlm

Hej.
Idag vart det inte en vanlig lördag. Kristin ringde och sa "vet du vart du skulle varit idag" ja i sthlm sa jag då.
20 minuter senare var tågbiljett bokad, kläder på, packad väska och en Maria på väg i bussen till stan.
Verkligen spontant och super kul.
Som tack för att jag kom så färgade Kristin mina ögonfransar och mina ögonbryn haha.
När man färgat ögonbrynen så känner man...shit när man tittar sig i spegeln och det känns som jag ser ut som baborschka eftersom mina bryn knappt syns i vanliga fall...men kommer säkert bli supernöjd =)Vi hade inte så mycket ljus när vi gjorde det så det var lite av en chansning när vi gjorde det.
Ögonfransarna vart jätte bra!!

Va underbart att vara här och Johanna är ju också här. Bara Linda som fattas.
Mysigt är det. Imorn blir det att träna massa på mina redovisningar som jag ska göra på Måndag. Nu slipper jag upp kl 0430 på måndag.

Imorn blir det mys med tjejerna innan Johanna ska åka hem.

Stor kram och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar