tisdag 1 december 2009

2 svinet på plats

Jaha då har man tagit det andra svin vaccinet...nu tänker de flesta att nej men det behöver man ju inte. Nej kanske inte de flesta, men om man inte har en mjälte och ens immunförsvar kanske inte är vad de borde så kanske man ska det.
Sagt och gjort så fick vi det på jobbet idag.
Så nu har jag 2 små svin som åker runt i mig och hoppas att inte stora svinet tar mig =)

Vad har hänt idag då.
Jo jag har suttit med förarbetet till min kurs i sthlm nästa vecka.
Engelskan susar genom huvudet nu och ska strax träna på mitt lilla föredrag så jag kan se om det behövs något mer på det.
Men jag tror det blev bra.

Mitt andra föredrag har jag också börjat på, men det är inte klart ens till hälften så jag måste ha mer tid, kanske imorn..vi får se.
Känner att jag har lite koll nu iaf...frågan här hur jag ska presentera det sen...Nyc ska vara powerpoint har jag bestämt, men jag vet inte ens vad jag ska ha för 3 ämne...det har jag inte kommit på än...tiden är knapp menmen.

Min kollega från Göteborg som jag skulle åkt med har tackat nej nu till detta så nu får jag vandra runt själv i sthlm och se om jag kan hitta till magnus ladåsgatan som vi ska vara på...haha jag är inte bra på söder kan jag säga.
Vi kommer bo på clarion sthlm...kommer bilder i blogg inlägget snart.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar