måndag 30 november 2009

GRATTIS MAJA 5 ÅR

Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis MAJA som fyller 5 år idag.

Ringde och sjöng för henne imorse. Lilla tjejen hade sagt till syrran igår att "mamma jag kommer inte kunna sova"
Så himla söt. "Min" lilla söta Maja har blivit så stor. 5 år...nästa år är det ju förskoleklass för henne...fy va tiden går fort.

Kommer ihåg när hon var nyfödd och jag kom hem till syrran och hon höll den pyttelilla tjejen.
Med tårar i ögonen gick jag fram och bara tittade på henne när Malin ammade henne.
Varje gång jag var hemma så bodde typ Maja i mitt knä. Den lilla pyttisen.
Så skönt att jag och syrran har sån kontakt som vi har så jag får vara med om detta!!!

En annan rolig grej var när jag bytte blöja på Maja och så fick hon vara lite nakenfis och lufta sig lite...och så skojade syrran, akta så hon inte kissar på dig nu....2 sekunder senare så kände jag något varmt...jajamen jag hade blivit nedkissad och Maja gav iväg ett flin =)

Kram

1 kommentar:

  1. Majas mamma sitter här och fnissar åt kisseriet och får tårar i ögonen, min lilla plutt är 5 år!

    SvaraRadera