söndag 22 november 2009

Tapas och julkort

Linda och Johanna kom hem och firade mig igår.
Var så himla kul. För det första att samlas igen. Linda bor ju nu i Linköping, men hon tog bilen hit så vi kunde ses.
Jag hade lagt tapas i typ 2 timmar nästan, men det vart verkligen jätte gott. Vi bara satt och prata och skratta i en timme typ.



Sen var det äntligen dags...
Johanna vår egen lilla pyssel tjej hade med sig en massa saker. Stämplar, glitter, papper i olika former och motiv. Det var som rena rama julafton...hahah


Massa roliga grejer ...

Koncentrerad Johanna.
Nu är det ju så då att jag var inne på stämpelbodens hemsida och kollade på alla möjliga motiv och stämplar. Kan ju vara mysigt att göra sina egna julkort. Det är ju inte billigt direkt, även om alla stämplar är hyffsat billiga. Jäkla Johanna!!! Nu är jag nog fast i det här. Måste måste ha så jag kan sitta och pyssla hemma. Helt biten...så nu är jag kluven
Jag gjode 4 igår så de är klara...ett var jag så där nöjd med, men framsidan är superfin =)
Men en underbar dag igår.
Underbar start på dagen idag med frukost på hotell panorama.
Linda sov över så hade jag en frukost kupong över som gäller för 2. Så det var perfekt. Skönt att hon kommer hem emellanåt så man slipper sakna henne så mkt.
Stor kram nu ska jag slappa i soffan tills tvätten är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar