måndag 9 november 2009

Våldtäktsman...johanneberg

För första gången känner jag inte mig trygg där jag bor.
Det härjar en våldtäktsman i johanneberg och det är bara så fruktansvärt.
Jag hatar att han gör så att man tror att alla man ser är potentiella våldtäktsmän.
HATAR HATAR...inte ett ord jag använder ofta men FY FAN rent ut sagt.

Den här människan går inte och hoppar på en ute...han knackar istället på hos folk...eller följer efter en in i sin trappuppgång. De mesta övergreppen har tydligen skett dagtid...typ eftermiddag/sen eftermiddag.
Det är så himla äckligt.

Tur att jag alltid låser min dörr och har fixat lampan utanför så nu ser jag vem som plingar på...kommer nog inte ens våga gå till dörren om det plingar på.

Men jag känner mig trygg i lägenheten så jag håller mig inne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar