tisdag 10 november 2009

Resultat möte

Imorn är det dags för resultat möte på jobbet.Vi har ett i kvartalet.Tycker sånt här är så himla kul av nån anledning. Iof har jag haft bra resultat ända tills nu så det kanske är därför det varit så kul.
Jag tävlar lite mot mig själv och förra årets siffror. Ja jag som inte trodde att jag var en "tävlingsmänniska" men tydligen finns lite av det här hos mig.
En sak som är rätt roligt, det är som jag säkert nämnt massa gånger, men det är att jag bara älskar mitt jobb...egentligen vad gör man sitter och bokar resor åt andra, men det är så himla kul. Jag kan fortfarande längta tillbaka till jobbet.
Har jobbat på Amex nu i 3 år i november. Sjukt, men antar att jag hittat mitt dröm jobb.


Jag och min 80 tals lugg...tänk när man hade en sån här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar