torsdag 26 november 2009

Fundersam

Jag har en svart prick på ryggen och har haft ett tag. Den är samma form som mina andra men denna är svart och inte brun. Mamma och också tittat på den har jag för mig och sagt att den sen ok ut. Men nu av någon anledning när jag stod i provrummet och provade klänningar så kändes den annorlunda. Inte kändes utan såg annorlunda ut, eller så är det jag som inte sett den på nära håll.. Jag ska nog gå till doktorn så han får titta på den...nån som har mer koll än lill jag.
Knäppte 2 kort på den..inget riktigt bra kort. Min rygg ser gigantisk ut menmen =)


När jag tittar så kanske den är i samma form som innan, men jag tyckte att det blivit spräcklig eller nåt, men det har den nog inte när jag tittar så här.
Jaja vi får se vad dom säger. Får ringa företagshälsan eller nån imorn.
Nu blir det en dusch och sen plocka lite här hemma och en tidig kväll för en gång skull

2 kommentarer:

  1. Bra att kolla upp så det inte är någon fara. Snart dags för en mysdag igen du kram Kattis

    SvaraRadera
  2. Absolut det är det verkligen dags för =)
    Kram

    SvaraRadera