tisdag 24 november 2009

Svinspruta

Hade planerat en svin spruta idag. Hade tagit komp och allt. Tänkte att jag kör direkt på morgonen så hinner nog inte så många komma dit.
Hmmmm sicken nit jag gick på.
Nej jag var inte själv, verkligen inte själv.
Det satt till och med folk på golvet i rummet utanför själva vårdcentralen. Jag vände i dörren och åkte till jobbet istället.

När jag kom till jobbet och började planera en semesterdag så jag skulle kunna sitta länge...så sa dom att nästa vecka skulle de komma till jobbet och vaccinera så då vart jag lycklig för då slapp jag ta en dag. Gud så skönt.

Tänkte åka och träna idag men orkade inte. Så fruktansvärt trött men det går väl över. Tänkte hoppa i säng direkt vid kl 22 så får jag sova ordentligt igen.


Fick reda på idag också att Toastmastern på Johanna och Michaels bröllop sa ja så nu är vi 2. Så himla skönt. Han är nog lite lugnare och jag lite mer flamsig så vi kommer nog kompletera varann bra...sen om man ska tro Johanna så har han nog några fuligar i skjortärmen =) så det kommer bli toppen..hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar